במטרה ליצור מהלך תקשורתי להעלאת המודעות לטרשת נפוצה, ולהביא את המחלה לתודעתם של מאות אלפי אנשים, שחלקם יכולים להיות חולים פוטנציאליים, או להכיר חולים פוטנציאליים, משרד הפרסום "הביילינים", בבעלותו של הפרסומאי אורי ביילין, ביחד עם הבימאי איתמר לידר והמפיקה נועם גרשלר, יצרו קמפיין תדמיתי לעמותת "הבית לחולי טרשת נפוצה" שעלה בערוצי קשת, רשת, ערוץ 10 ,ערוץ 20 ובדיגיטל. בתשדיר הטלוויזיה הושקעה מחשבה רבה. הרעיון היה לא "לבזבז" את זמני השידור ולהיות "שקופים" – כלומר, לא לעלות בפרסום שהקהל יהיה אדיש אליו. לשם כך הועלו שני כיווני מחשבה- האחד, לגבש קראייטיב דיסטרפטיבי (יוצא דופן\שונה\ עוצר שגרה) כזה שהצופים, יחשבו לרגע שמדובר בתקלה או בשיבוש וכך יישארו לראות את התשדיר עד תומו, והכיוון השני בו פעלנו היה, לגייס דמויות מובילות בתרבות הישראלית, שכולם מכירים ממרקע הטלוויזיה לצד בני זוגם הטלוויזיוניים, השונים מהם לחלוטין, וכל אחד דיבר בקולו של השני. הקו הקריאטיבי – ביום אחד, עקב מחלה בטרשת נפוצה – "אתה פתאום לא אתה". אתה צריך ללמוד להסתגל ולהתנהל לצד המחלה ולבנות דרך חיים אחרת, לחשב מסלול חיים מחדש, כמו בווייז, מסלול חיים שיהיה מתאים יותר, מאוזן יותר, ללא מצבי לחץ.